DE SPECIALIST

OP HET GEBIED VAN VASTGOEDAUDITS

 

Pikit is een vernieuwend concept dat zich richt tot alle spelers in de vastgoedsector, zowel professioneel als particulier.

Met behulp van specifieke tools zal Pikit uw vastgoedportefeuille grondig onderzoeken en u in staat stellen het beheer ervan te optimaliseren.

Het concept van Pikit

 

Onze deskundigen, uitgerust met moderne en verbonden tools, voeren een vastgoedaudit uit van al uw eigendommen: kantoren, magazijnen, handelspanden, tweede woningen …

Met behulp van speciale software registreren en melden onze teams alle incidenten en aandachtspunten in realtime op een mobiel toestel.

Wij scannen zorgvuldig elke hoek van uw eigendom. Wij zijn uw ogen en oren ter plaatse en bezorgen u een nauwkeurige en volledige inventaris in een verslag met opmerkingen en foto’s die tijdens het bezoek werden genomen.

U krijgt ook een lijst van de gecontroleerde delen.  Op verzoek brengen wij u op de hoogte van de te verwachten budgetten.

Indien u dat wenst, kan Pikit verder gaan en u een reeks gerichte controles aanbieden op bijzonder gevoelige punten binnen een gebouw.

Mockup Pikit

Het verslag

Een gedetailleerd verslag met opmerkingen, foto’s en zelfs video’s.

Voor verschillende soorten eigendommen

Pikit past zijn controlelijst aan volgens het type van het te inspecteren gebouw.

Kantoorruimtes

Of u nu eigenaar, huurder, vastgoed- of facility manager van een gebouw bent, het beheer van een gebouw is altijd een delicate en tijdrovende taak.

Door ons een bewakingsopdracht toe te vertrouwen, delegeert u het routinebezoek van uw gebouwen aan ons.

Wij bezorgen u op regelmatige tijdstippen een statusrapport over uw gebouwen. In één oogopslag krijgt u een globaal beeld van de toestand van het pand en de te plannen interventies.

Commerciële panden

U bent eigenaar, huurder of beheerder van een commerciële ruimte en u bent belast met een essentiële en onvermijdelijke opdracht.

Time is money. Met Pikit beschikt u over een preventieve tool voor incidenten. U kent de staat van het pand, plant interventies en anticipeert op problemen om een ononderbroken gebruik van het bedrijf te garanderen.

Op verzoek zullen wij u de nodige offertes bezorgen voor de interventies die op korte en middellange termijn moeten worden uitgevoerd. Wij organiseren, coördineren en nemen de oplevering van het werk samen met u ter hand.

Mede-eigendommen

Het beheer van een mede-eigendom, ongeacht de grootte ervan, is een grote uitdaging. De wettelijke verplichtingen, het besluitvormingsproces, de organisatie en de aanvaarding van het werk zijn allemaal onvermijdelijke taken die moeten worden uitgevoerd, vaak vanop afstand.

Pikit biedt u doorslaggevende hulp bij het beheer van de onderhoudswerkzaamheden van de mede-eigendom.

Op de frequentie van uw keuze, zijn wij uw ogen ter plaatse om de staat van het gebouw te documenteren.

Op verzoek zullen wij u de nodige offertes bezorgen voor de interventies die op korte en middellange termijn moeten worden uitgevoerd. Wij organiseren, coördineren en nemen de oplevering van het werk samen met u ter hand.

Pikit, een spectaculaire innovatie in de wereld van mede-eigendom!

Tweede woningen

Het bezitten van een tweede huis is een droom die velen van ons koesteren. Maar het beheer van uw kleine paradijs op afstand kan al snel in een nachtmerrie veranderen. Pikit is de oplossing!

Pikit zorgt voor een omwenteling in het huurbeheer van uw onroerend goed door u op verzoek een inventaris van het gebouw aan te bieden, geïllustreerd met foto’s en video’s, nauwkeurige offertes, de coördinatie van de interventies en een verslag van de oplevering van de werkzaamheden.

Een compleet nieuwe alles-in-één oplossing op de markt!

De opties

Pikit biedt u, via haar opties, de oplossing op maat van uw behoeften

Basic

Een digitaal verslag van de onregelmatigheden die ter plaatse zijn gevonden, compleet met foto’s, video’s en commentaar.

Budget

De budgetraming geeft u een kostenraming om de tijdens de inspectie vastgestelde onregelmatigheid te verhelpen.

Geschiedenis

Met de geschiedenis kunt u op elk nieuw verslag de oude, reeds vermelde en nog niet opgeloste onregelmatigheden zien.

Om van uwvastgoedbeheer

gestion immobilière vastgoedbeheer

Pikit helpt u bij verschillende aspecten van uw vastgoedbeheer. De kenmerken van ons rijk en gediversifieerd dienstenaanbod geven u de voordelen die u zoekt.

Dankzij de informatiewinning die u wilt uitbesteden, kunt u zich dagelijks op de hoofdzaken concentreren.

}

Tijdsbeheer

Wij voeren de inventaris van uw woning uit en u concentreert zich op wat belangrijk is.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Behoud van vastgoed

Wij adviseren u op specifieke gebieden om uw panden in goede staat te houden.

+

Statistieken

Inventarisatie van vastgestelde onregelmatigheden voor een beter beheer van de onderhoudswerkzaamheden.

i

Rapportage

Een gedetailleerd verslag met foto’s en opmerkinge van alle vastgestelde onregelmatigheden.

Aangepast budget

U beschikt over een budgetraming om de vastgestelde onregelmatigheid te corrigeren.

Geschiedenis

Met uw rapporten kunt u de evolutie van uw panden volgen.

Flexibiliteit

Wij voeren zowel eenmalige als terugkerende opdrachten uit.

Netwerk van professionals

Indien gewenst kunt u een beroep doen op ons netwerk van dienstverleners. Deze veelzijdige vakmensen voeren het werk op een professionele en transparante manier uit.

Laten we samen uw project bespreken.

 

Wilt u meer weten over Pikit en haar diensten? Ontdek hoe we samen een positieve impact kunnen hebben op uw vastgoedportefeuille. Neem contact met ons op! !

Adresse : Rue César Franck 33, 1050 Bruxelles | Email : info@pikit.be | Téléphone : 02 649 55 11

 

 

De audit-app

Bent u een auditor? Download de app via Google Play Store en start nu uw vastgoedaudit.